in

Roditelji, oprez! Dečak (13) umro zbog bizarnog izazova na društvenim mrežama, drugovi ga snimali, a evo šta je uradio

Roditelji, oprez! Dečak (13) umro zbog bizarnog izazova na društvenim mrežama, drugovi ga snimali, a evo šta je uradio
Roditelji, oprez! Dečak (13) umro zbog bizarnog izazova na društvenim mrežama, drugovi ga snimali, a evo šta je uradio

Trinaestogodišnji dečak Džejkom Stivens iz Kolumbusa u Americi, tragično je preminuo pokušavajući da izvede opasan TikTok izazov, gutajući tablete antihistaminika, lekova protiv alergije, u želji da izazove halucinacije.

Izazov, koji bi se zatim objavljivao na društvenim mrežama, snimali su njegovi prijatelji kod kuće kada je tinejdžer počeo dobio epileptični napad. Džejkob je hitno prevezen u obližnju bolnicu, gde su lekari upozorili rođake da se možda nikada neće probuditi, jer su tablete bile “previše za njegovo telo”.

Njegov otac Džastin sada želi da upozori sve roditelje i decu da se ne upuštaju u opasne “izazove” i poziva roditelje da paze na to šta njihova deca rade na svojim mobilnim telefonima.

Proizvođač anithistaminka, zahtevao je da se ovaj “izuzetno zabrinjavajući” trend “odmah zaustavi”.

 

 

Jeziva fotografija Džejkoba priključenog na aparate u bolnici objavljena je da bi se skrenula pažnja na opasnost ovog “izazova”. Ova tragedija navela je porodicu da se posveti širenju svesti o opasnostima TikTok izazova i da se osigura da nijedna druga porodica ne doživi istu sudbinu.

 

 

Džejkobova baka, Diana Stevens, već se obratila političarima u nadi da će uvesti dobnu restrikciju za kupovinu lekova poput Benadryla.

FDA je upozorila roditelje o opasnostima koje deca preuzimaju učestvovanjem u TikTok izazovima, navodeći da “uzimanje većih od preporučenih doza antihistaminika l može dovesti do ozbiljnih srčanih problema, napada, kome ili čak smrti”.


Autorska prava NajZena / Tekst / Slika / Video /